Czy twoja witryna jest widoczna w sieci?

Żyjemy w czasach, w których trudno byłoby obejść się bez Internetu. Za jego pośrednictwem odbywa się wiele gałęzi ludzkiej działalności. Każda licząca się na rynku firma wie, że do zdobycia nowych klientów niezbędne jest korzystanie z narzędzi, jakie oferuje internetowy marketing. Również potencjalni odbiorcy treści reklamowych bardziej cenią sobie taką formę reklamy, przede wszystkim dla tego, że o wiele lepiej dopasowywane są grupy docelowe osób, do których konkretny przekaz trafia, po drugie zaś istnieje możliwość przekazania reklamodawcy informacji zwrotnej, może więc wywiązać się swoisty dialog o obopólnych korzyściach.

 

W marketingu sieciowym spore znaczenie ma także nasza widoczność, a konkretnie pozycja naszej witryny internetowej w wynikach wyszukiwarek. Większość osób poszukujących informacji o konkretnych usługach czy towarach ogranicza się bowiem do pierwszej, czasem drugiej strony wyników i to znajdujące się tam firmy cieszą się największym powodzeniem. Na polepszenie naszej pozycji w wynikach wpłynąć mogą odpowiednie działania z zakresu optymalizacji i pozycjonowania czy statlink punkty wykorzystywane w systemach wymiany linków.